valt te zien. online word meestal veel bloot gegeven. dus ik zou dit niet zo prefereren..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Het gebruik van een softwarematige firewall is niet nodig. Het geeft een vals gevoel van veiligheid. De software stelt vragen waar de gemiddelde gebruiker geen antwoord op heeft. Door willekeurig 'ja' of 'nee' te zeggen maak je de firewall nutteloos. Je standaard router met NAT biedt i.h.a. voldoende bescherming. De Comodo Firewall is een irritant product. Het verandert je standaard zoekmachine in ASK.COM, maakt HOPSURF.COM je homepagina, installeert een HOPSURF toolbar. Dat kun je allemaal weer ongedaan maken, maar ze dienen van je instellingen af te blijven.
13 jaar geleden
comodo maakt gebruik van een online clouding.
dit houd in dat als jij zoiets hebt van dit programma is niet veilig dan kan je dat aangeven en andere mensen genieten dan weer van mij, en zo werkt dat ook weer andersom.

ik vind comodo top spul!