Als ik een filmbestand (avi) en een ondertitelbestand heb, hoe kan ik daar dan een DVD van maken?

Allereerst, ik weet dat er een groot raakvlak is met een andere vraag ( http://www.goeievraag.nl/vraag/ondertitels-avi-bestanden-samensmelten-zodat.3132 ), maar ik vind de antwoorden niet echt bruikbaar voor mij. Bovendien gaat het mij om ze leesbaar te krijgen op een DVD en hoef ik de bestanden niet per sé samen te smelten als dat niet nodig is. Ik zou graag willen weten of er een simpele methode is om voor elkaar te krijgen dat de ondertitels ook op de gebrande DVD leesbaar zijn. Alvast bedankt voor je hulp.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software
1K

Antwoorden (3)

Ik gebruik zelf Xilisoft Video converter.....je kan mediabestanden omzetten naar andere formats, en ook ondertitelbestanden toevoegen. Je brandt als het ware de ondertitels op het .avi bestand....die zet je daarna over op dvd....succes!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met ConvertXtoDVD gaat dit heel goed. de handleiding is te vinden op www.duken.nl
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
http://www.vso-software.fr/products/convert_x_to_dvd/ voor de trial versie http://www.serials.ws voor de key ;)
Je zou met pocketdivxencoder even de ondertiteling in de AVI kunnen branden en dan inderdaad een programma gebruiken om naar DVD formaat te branden.

Toegevoegd op 23-05-2009 13:51:48
Het programma pocketdivxconverter is gratis. Ik gebruik voor het maken van VOB-bestanden (dat is DVD-formaat) het ook gratis programma SUPER. Je kunt beide simpel met google vinden. Wil je de DVD-bestanden branden, dan kun je ook het gratis programma imgburn gebruiken.
Dan ben je gewoon legaal bezig