hoe kan ik inwindows 7 in regedit?

ik kan mijn van dale niet meer op mijn pc zetten omdat het 64 bits is

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Je zou Virtual XP kunnen installeren op je windows 7. In feite installeer je dan xp IN je win 7, waardoor je een xp modus hebt waarin je je oudere niet 64bits applicaties kunt opstarten. Werkt goed bij mij. Je moet wel een legale win7 installatie hebben om dit te kunnen doen.

http://www.microsoft.com/windows/virtual-pc/

Toegevoegd na 1 minuut:
Overigens kun je in het zoekvakje onder start, regedit intikken, en dan kun je het register editten. Niet aan te bevelen tenzij je exact weet wat je doet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Forceer een command-line (kies 'Run' of 'Uitvoeren' links beneden in het Start-menu en tik in: regedit

Wees voorzichtig met het aanbrengen van wijzigingen en maak liefst eerst een backup van je registry.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in het witte zoekvlak naast afsluiten typen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gaat het hierbij zeg maar om de installer die niet op 64 bits kan installeren of is het hele programma niet geschikt

Aangezien het eigenlijk niet veel ander is dan een text database zou je ondanks dat een setup niet werkt de zaak nog best aan de praat kunnen krijgen.
maar wellicht heeft de site en goeie update installer ?

of ander zou je eens kunnen proberen die van dale weer eens op xp te installeren en de map die hij dan aanmaakt simpel weg te kopieren, naar programfiles
zelf en snelkoppeling te maken naar desktop
het kan zijn dat hij dan wat kreupel is maar het is in sommige gevallen best wel mogelijk om dat handmatig in te stellen.
of de paden handmatig te verwijzen
capthavoc