Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Door privé omstandigheden wil ik m'n MSN veranderen.Kan ik AL mijn smileys meenemen?

Ik wil echt níet mijn smileys kwijtraken, en een offline bericht naar mijzelf toe helpt niet helaas.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
850

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Zolang je msn er niet van af gooit blijven ze erin staan. Je msn staat er los van.Als jij gewoon een nieuwe msn aan maakt en die gebruikt op je msn messenger die je hebt, staan de smiley's er automatisch in.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, als je een nieuwe email neemt en daarmee gaat sms'en, kun je geen gebruik maken van de smileys van je oude emailaccount. Ik heb zelf ook meerdere accounts op MSN, maar ik heb niet op allen dezelfde smileys, helaas.

Je kunt je nieuwe account wel gebruiken om je smileys wat op te ruimen, maar dat terzijde;).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt ook gewoon je email aanpassen, via hotmail.
Ga naar je accountoverzicht. Helemaal bovenaan staat "Windows Live ID". Hierachter staat jouw msn adres, en weer daarachter staat een linkje met "Wijzigen".
Voer een nieuwe msn naam in, en je bent klaar!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
log in op je eigen computer met je oude e-mail adres. Pak dan de laptop van je vader, moeder, broer, zus of vriendin of een ander waar je de laptop van mag lenen en log in op je nieuwe account. Even je oude adres toevoegen als vriend en alle smileys die je wilt houden naar je nieuwe account sturen.
En dan maar toevoegen. . . .
Succes;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding