Onder "kopieren naar" zit een lijstje; waar kan ik dat beheren??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Insufficient data. Waar zit dat 'kopiëren naar'?
Cryofiel
13 jaar geleden
Klik in Windows Verkenner met de rechtermuisknop op een willekeurig bestand.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan krijg ik de optie 'Send to'. Maar zonder gekheid, dat kán het heel goed zijn, maar dat wéét ik niet. Er zijn bijvoorbeeld ook e-mailprogramma's met een dergelijke functionaliteit.
Cryofiel
13 jaar geleden
Ja, dit is weer een vraag uit de categorie Cryptologie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit is een vraag uit de categorie "nice and simple". De meest voorkomende "kopieren naar" is toch echt die in het besturingssysteem.

Antwoorden (1)

Dit kan je aanpassen in de map 'Sendto'.
Bij Windows XP is dit gewoon een verborgen map bij jou eigen documents and settings. Hier kun je de snelkoppelingen dan zelf beheren.
Mocht je deze map nou niet kunnen vinden dan staan je verborgen mappen niet op de optie weergeven. Dit kun je aanpassen bij Extra->Mapopties.

Bij Vista en Windows 7 kom je er door bij de functie uitvoeren (Windowstekentje+R) 'Shell:Sendto' te typen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Handig, ik had me suf gezocht!!! thanks.