Fallout 3 Crashes om de haverklap

ik heb een spel wat ik nog een tijd geleden had gekocht "fallout 3" nu heb ik hem geïnstalleerd op mijn nieuwe computer alleen iedere keer als ik aan het spelen ben loopt hij vast bji een mjin die ontploft of als ik in het water zwem etc :S

ik heb windows 7 64bit
4Gb DDR3
Intel core i7
Gefore 9400 GT 1Gb

help? :S

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Klinkt toch als een te weinig krachtige videokaart. Heb je alle laatste drivers geinstalleerd?

Water en snelle explosies zijn berucht als het gaat om de video prestaties van je kaart.