Wat is goed software voor het bijhouden van een startdatum van leden en dat deze of ik opgezette tijden een herinnering ontvangen, bv na 1 maand lid?

En na 3 maanden en na 6 maanden en na 12 maanden, etc.

En dan niet een google agenda ofzo want dat wordt erg onoverzichtelijk en is veel werk.

Een soort excel waar je alle leden onder elkaar hebt met de startdatum en dat je dan op 1 plek kunt instellen (per categorie of groep) op welke tijden er een herinnering gestuurd dient te worden.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Natuurlijk ligt het er een beetje aan, hoeveel leden er zijn. Als er duizenden leden zijn, lijkt me een professioneel programma het beste.
Maar als het b.v. 100 leden zijn, dan is dat in Excel zelf, heel goed mogelijk.
Kolom A de leden en kolom B de startdatum.
Even sorteren op kolom B en je ziet direkt aan welke leden een herinnering moet worden gestuurd.
Als je dat ook nog verder uit wilt splitsen, naar 3, 6 en 12 maanden, kun je een 3e kolom toevoegen met gewoon de getallen 03, 06 en 12. Vervolgens kun je sorteren op kolom B èn C.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

er zijn online veel gratis programma's te vinden die speciaal voor ledenadministratie voor kleine verenigingen zijn. Die zullen dat soort mogelijkheden vast hebben.

voorbeeldje:

http://www.programmingsystems.nl/content/gratis-ledenadministratie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je weet dus niet zeker of ze die mogelijkheden hebben, dus is dit niet echt een antwoord op de vraag. Maar in ieder geval nog bedankt.
Misschien heb je hier iets aan? Is mogelijk niet exact wat je zoekt, maar ik heb de indruk dat het handig kan zijn.

http://www.webhelpje.nl/