Wat zijn de voor- en nadelen van een touchscreen ?

ik ga een nieuwe pc kopen en vraag me af of het handig is een pc met touchscreen te kopen, zijn alle kinderziektes er al uit.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
1.6K

Het beste antwoord

Touchscreens hebben geen kinderziektes meer maar er bestaat nog weinig echte touchscreen gebruiksvriendelijke software. Je kan een touchscreen ook gewoon met keyboard en muis gebruiken dus je kan er sowieso al minstens evenveel mee als met een gewone computer. Er gaat wel steeds meer touchscreen software komen dus met een touchscreen ben je al klaar voor de toekomst. Kijk bvb. maar eens naar cubigo: www.cubigo.com
Speciaal gemaakt voor touchscreens!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Er zijn geen nadelen. Zelf heb ik een Ipod touch en nog geen problemen mee gehad. Ik ken iemand die al een touchscreen pc heeft en die heeft er ook geen problemen mee.

Toegevoegd na 2 minuten:
Volgens mij kun kun je ook gewoon een beschermlaagje kopen voor je touchscreen. Bij mijn Ipod kreeg je die erbij. Dat laagje is gemaakt zodat mensen met lange nagels enzo het schermpje niet beschadigen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je moet wel bedenken dat je veel vaker je scherm moet schoonmaken, want je krijgt er net als bij touchscreen-telefoons, constant vette vingers op.
bamibal
13 jaar geleden
ik heb een dochter met een computer met toutchscreen en het bevalt haar prima alleen als je iets wil aanwijzen zit je vaak meteen op een andere pagina enzo.. moet wel regelmatig vingers eraf halen want als het licht er op schijnt dan zie je allemaal vlekken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn inderdaad weinig tot geen nadelen, ik zou het aanraden. Moest ik het geld hebben, had ik het al lang gekocht.

Wel de gepaste kuis-producten gebruiken.
Windows7 = Volledig touchscreen compatibel!