mijn "home" menu van mijn wii ben ik kwijt kan echter nog wel spelletjes spelen en ook opslaan maar wil het opstartscherm weer terug hebben

zit nu neo gamma op

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Wat krijg je te zien al je, je Wii opstart?

Toegevoegd na 12 seconden:
al=als

Toegevoegd na 1 uur:
Wat gebeurt er dus als je je Wii opstart zonder sd kaart?

Krijg je niets te zien? Ik denk dat je een "brick" gemaakt hebt van je Wii. Dit gebeurt meestal door een foutieve softmod. hierbij wat bronnen over hoe je dit mogelijk kan oplossen. (zoek ook op google op "unbrick wii" of "wii unbricken")

Als je bang bent dat het mislukt, haal er dan iemand bij die er wat meer verstand van heeft.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
mijn wii start op met een sd kaart daar kan ik alleen het homebrew chanel starten dan vervolgens op neo gamma drukken en zo kan ik spelen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
krijg dan alleen het homebrew kanaal zonder iets erop zal een zoeken op google thanks