Mailbrief met verbeteringen teruggekregen. Ik kan wijziging accepteren, negeren. Hoe kan ik zelf een brief zo opslaan en weer terug zetten?

Als ik deze wil copieren zijn de rode correcties weg en ziet ze er weer gewoon uit, dat is niet de bedoeling

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Probeer een opslaan als en geef er een andere naam aan
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Als je het opslaat als word document, en dan in word de functie 'wijzigingen bijhouden' of 'track changes' aanzet krijg je de rode merktekentjes weer te zien, als het goed is. Zo niet: Kijk naar het 'beeld': Origineel, of nieuw, en met of zonder wijzigingen zichtbaar :D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt ook het mailtje doorsturen naar jezelf.
rose
13 jaar geleden
Als al deze suggesties niet werken, kun je nog een "Printscreen" maken en opslaan, zodat je tóch kunt zien wat je terug gekregen hebt.