Hoe kan ik telefoonnummers uit de telefoongids.nl op mijn computer zetten voor offline gebruik?

Vroeger had je de CD- Foon Gids, makkelijk als je offline telefoonnummers wilde opzoeken, dat kan ik nu niet meer vinden. Kun je op een andere manier de telefoonnummers downloaden? Het zou handig zijn, je hebt het weleens dat je je offline bent en een nummer zoekt.

Marco Meerman

Toegevoegd na 2 minuten:
Een collega zegt dat ik met de papieren gids over straat moet. Nee, dat is zo 2009, papier! Ik moest het even zeggen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Kijk eens naar de onderstaande site misschien heb je er iets aan het programma foondump waarmee je een cvs bestand kan maken