LimeWire doet raar

Ik probeer een bestand te downloaden. In het begin van de download ging het gewoon goed, zoals het hoort te gaan. Na een paar minuten stond de snelheid meter op

0 kb/s

En het bleef zo. En de download ging dus ook geen ene kb vooruit! Ik probeerde heel veel;

LimeWire opnieuw Starten
De nieuwste versie van limewire downloaden
Mijn computer opstarten

Maar niets werkt!!!

Ik zou het zeer op prijs stellen als iemand mij zou willen helpen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

Als ik het goed begrijp is LimeWire je zoveelste peer to peer sharing programma. Ik heb daarom het vermoeden dat datgene wat je probeert te downloaden niet voorhanden is. Een P2P programma zoekt naar stukjes bestanden onder de ingelogde gebruikers. Als er weinig gebruikers zijn met dat bestand dan kan het voorkomen dat er een soort file ontstaat van mensen die dit bestand willen hebben. Dat uit zich in het trage downloaden of in jouw geval het NIET kunnen downloaden.

Verdere details van LimeWire ken ik niet. Het kan ook iets specifieks zijn van de eigen software. Een zoek op de op internet aanwezige fora zou weleens uitkomst kunnen bieden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wel u zou beter Frostwire downloaden, is de grote broer van LimeWire maar is heelwat beter kwa downloadsnelheid en derden.

Hieronder vind u de link: