Wat is een grafisch mooi weer widget voor android?

Ik heb een Nexus one. De Desire heeft een erg mooie weer widget, namelijk HTC sense.

Aangezien ik een Desire rom moet installeren om die te krijgen en dan ook andere rotzooi meekrijg gaat dat niet gebeuren.

Weet iemand een mooie weer widget voor android 2.2?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

Zoek op de market rond zou ik zeggen en anders op http://www.appbrain.com/ waarbij je direct nieuwe apps op je android kan zetten zonder deze op te zoeken.

Er zit standaard een Nieuws en Weer gadget op. Die is wel goed.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
HTC Sense is meer dan een widget. Het is de grafische interface (bij wijze van spreken).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
I Know, dat bedoel ik met andere rommel. Het is de gehele ervaring.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan eens kijken of er voor jou toestel een custom rom bestaat die je op je Desire kan zetten. De meeste van die roms bevatten de laatste versies van ontwikkelingen, en zijn goed stabiel. Je kan altijd terugvallen op de standaard rom die meegeleverd is. http://www.androidworld.nl/24839/howto-htc-desire-rooten-custom-rom-installeren/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Modaco heeft altijd schitternde roms ... http://android.modaco.com/category/430/htc-desire-desire-modaco-com/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb een nexus. Voordat ik roms ga installeren wil ik eerst kijken of ik de normale weer terug kan krijgen en hoe :) Tnx voor de tips!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan bij HTC de officiele firmware downloaden.
Die kan je dan op je HTC zetten via de USB kabel.