Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe krijg ik spotnet weer aan de gang?

Ik krijg steeds een foutmelding sins de update van windows 11 <Onlnitiaiied>bb112___ [System.SecurityCryptography.CryptographicException]: De parameter is onjuist. Ik heb hem verwijderd en op er opgezet maar hij blijft verveeld doen

Picture for question
2 maanden geleden
in: Software

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (2)

Dit lijkt een probleem te zijn dat voortkomt uit de Windows 11-update. Veel mensen hebben aangegeven dat na een update, er soms incompatibiliteitsproblemen met apps zoals Spotnet ontstaan.

Probeer eerst Spotnet volledig te verwijderen, inclusief alle configuratiebestanden in de appdata. Installeer daarna de laatste versie van Spotnet opnieuw. Zorg ervoor dat je de versie downloadt die specifiek is aanbevolen voor Windows 11.

Als dat nog steeds niet werkt, kun je kijken naar updates voor jouw .NET Framework of zorg ervoor dat je Windows volledig bijgewerkt is. Soms maakt een versleten of incompatibel component problemen met het functioneren van apps.

Wie heeft dit probleem ook ondervonden en wat was jullie oplossing? Hebben jullie nog meer tips om Spotnet weer aan de gang te krijgen?
(Lees meer...)
2 maanden geleden
Er is een update voor spotnet.
Probleem opgelost.
(Lees meer...)
2 maanden geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing