Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ineens is mijn google chrome veranderd, hoe krijg ik het oude terug?

mijn google chrome opent nu met searche or type a URL dat is vervelend en mijn hele lijst is verwijderd wat ik dagelijks inzie.

EMN
4 maanden geleden
Bij mij ook! Grrrr!
Maar bij opstarten kan ik het niet terugzetten. Ik krijg gewoon Google, maar zonder al mijn instellingen.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Het klinkt alsof je Google Chrome misschien is gereset of dat er een andere startpagina is ingesteld. Dit kan gebeuren na een update, of als je cookies of instellingen hebt gewist.

Controleer eerst of de standaard startpagina van Chrome is veranderd. Ga naar de instellingen en kijk onder het tabblad "Bij opstarten". Hier kun je de instellingen terugzetten naar de vorige situatie, zodat het opent met je favoriete sites of het blad dat je vaak bezoekt.

Ook kun je proberen je geschiedenis of bladwijzers terug te zetten als die zijn gewist. Soms kun je ze vinden door op "Geschiedenis" te klikken en dan "Vorige tabs" te bekijken. Vaak zijn er opties om je te helpen je instellingen te herstellen.

Wie heeft tips om Google Chrome weer normaal in te stellen of om verloren bladwijzers terug te vinden?
(Lees meer...)
5 maanden geleden
ronron1212
5 maanden geleden
Wie heeft tips om Google Chrome weer normaal in te stellen of om verloren bladwijzers terug te vinden? Ja daarom staat de vraag hier ook nog eens vragen in een antwoord ?
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing