Wat kan ik doen als ik in Outlook een mail open en er komt een lege pagina tevoorschijn?

Dit gebeurt té vaak waardoor het irritant is geworden. Wachten heeft geen zin want de pagina blijft leeg. Is er een tool om de inhoud van de mail tevoorschijn te laten komen?

9 maanden geleden
in: Software
Amadea
9 maanden geleden
Probeer of het helpt alle cookies te wissen en een eventuele Adblocker uit te zetten.
tham
9 maanden geleden
Helaas, beide tips werken niet maar bedankt voor het meedenken.
Ikhebgeenidee
9 maanden geleden
Outlook als programma of via internet/webmail?
tham
9 maanden geleden
Bij beide verschijnt een lege email.

Antwoorden (1)

Klik is op die omgedraaide pyramide rechts bovenin. Daar vind je allerlei keuzes, kan zijndat je de verkeerde daar hebt ingesteld...
Plaatje bij antwoord
9 maanden geleden
tham
9 maanden geleden
Ik zie geen omgedraaide piramide rechts boven.