Hoe kan ik een foto levens groot vergroten (1.75m) en in delen uitprinten. welke android app?

Ik wil mezelf op ware grote uitprinten, in een aantal a4tjes, maar welke android app doet dat??

10 maanden geleden
in: Software
2.5K
Gizzie
10 maanden geleden
Thanks, maar het is de bedoeling dat ik het zelf print. Een foto/print shop dat wist ik, ik wacht nog even de reacties af...
janjan
10 maanden geleden
Dat kan met https://www.ronyasoft.com/products/proposter/
Ik weet niet of er een androidapp voor is maar sowieso is het op een pc veel makkelijker instellen.
SentWierda
10 maanden geleden
Een fraaiere oplossing is: laat een grote foto afdrukken in een kopieerwinkel.
Het grootste formaat is A0: 118,9 cm x 84,1 cm.
Je kunt kiezen of je voldoende hebt aan één A0 (dus niet levensgroot) of dat je twee A0's aan elkaar wilt plakken (levensgroot, zelfs voor degenen die langer zijn dan 2 meter).

Antwoorden (1)

Dat kan bijvoorbeeld met Rasterizer. De app blaast afbeeldingen op en maakt het mogelijk om ze op meerdere vellen te printen en aan elkaar te plakken om wanddecoratie te maken.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.joshsgames.rasterizer&hl=en_US
Toegevoegd op 25 juli 2023 06:28: afbeelding
Plaatje bij antwoord
SimonV
10 maanden geleden