Ga naar Extra -> Aanpassen en klik op het tabblad Werkbalken.
Selecteer in het vak Doel de werkbalk die je wilt wijzigen en selecteer vervolgens ‘Gegevens: groeperen en overzicht maken’.
Toegevoegd op 22 maart 2023 07:21: afbeelding
Plaatje bij antwoord
SimonV
een jaar geleden
Janetto
een jaar geleden
Dank je wel Simon, voor je uitleg, ik heb hem nu idd in de werkbalk, maar krijg men niet werkend, wat heb/doe ik verkeerd
SimonV
een jaar geleden
Selecteer je eerst de cellen die je wilt sorteren?
Welke stappen onderneem je voor je op de knop drukt?
Janetto
een jaar geleden
Sorry Simon, ik zal waarschijnlijk dom zijn, maar ik weet niet waar ik 'Gegevens: groeperen en overzicht maken' kan vinden, na Extra -> Aanpassen-> Werkbalk ->Doel -> ????? Ik selecteer eerst de cellen (deze zijn blauw) -> en dan druk ik op sorteren.
Daarvoor doe ik niks
SimonV
een jaar geleden
Ik kan soms ook iets niet vinden, dus dan zou ik ook dom zijn... ;-) Bij Doel staat nu 'Bestand'. Scroll naar beneden voor 'Gegevens: groeperen en overzicht maken'.
Janetto
een jaar geleden
Sorry Bij Doel staat nu 'Standaard', hiermee heb ik hem ook op de werkbalk gekregen, als nu naar beneden Scroll voor 'Gegevens: groeperen en overzicht maken' staat deze niet in de keuze lijst. als ik op het pijltje druk, sorry dat ik zo blijf zeuren
:(
SimonV
een jaar geleden
Heb je bij "Beschikbare opdrachten" (links) "Werkbalken" gekozen en deze met de zwarte pijl naar rechts verplaatst?
Janetto
een jaar geleden
en ja hoor daar is tie weer, hebben wij wel dezelfde versie? ik gebruik LibreOffice_7.4.4, heb hem nog niet geüpdatet!, ik kan nl. onder Doel nergens optie Bestand vinden
wat ik heb gedaan op volgorde
1 extra ->in aanpassen Werkbalken gekozen.
2 in Doel voor Standaard gekozen
3 in Beschikbare opdrachten, werkbalken gekozen
deze d.m.v. zwarte pijl verplaatst naar
Toegewezen opdrachten en daar geplaatst tussen
zoeken en spelling controle met de zwarte pijltjes
ernaast, en dit bevestigd met ok.
IK VERMOED DAT HET HIERNA FOUT GAAT
4 uit beschikbare opdrachten Sorteren en deze
d.m.v. zwarte pijl verplaatst naar Toegewezen
opdrachten, en daar geplaatst onder
Spelling controle, met de zwarte pijltjes, en dit
bevestigd met ok, ze staan nu beide, boven in de
werkbalk, naast elkaar tussen, zoeken en spelling
controle in .
MAAR NU, OP ZOEK NAAR DE DOOR JOU
OPGEGEVEN REGEL
5 Quote Bij doel staat nu "Standaard" , Scroll naar beneden voor "Gege
Janetto
een jaar geleden
'Gegevens: groeperen en overzicht maken'.
Maar er staat bij mij in Doel nu
Janetto
een jaar geleden
zijn ze opeens midden in mijn meesterwerk de server onderhoud aan het geven
Om het icoon van oplopend sorteren in de werkbalk te krijgen in LibreOffice, klik je op het menu 'Weergave' en selecteer je 'Werkbalken'. Vervolgens klik je op 'Extra' en selecteer je 'Oplopend sorteren'.
10 maanden geleden