Hoe werkt Album Art Downloader precies op meerdere MP3 bestanden?

Ik heb diverse MP3 files in een folder staan. Daar heb ik Album Art Downloader (zie bron) op los gelaten. Nu wil dit programma bij elk nummer een file aanmaken met de naam "Folder.jpg". Hoe stel ik het zo in dat voor elke MP een eigen Album Art wordt aangemaakt en dat die later herkend wordt?

Als iemand een makkelijker programma kan adviseren met de benodigde toelichting, kan dat natuurlijk ook.

Toegevoegd na 19 seconden:
Bron: http://sourceforge.net/projects/album-art/

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Dat zal zo dan ook niet gaan lukken. Want zoals je al gemerkt hebt, kun je maar één folder.jpg per map opslaan, meer files met dezelfde naam in de zelfde map kan niet.
De bedoeling van dit systeem is dat je hele CD's in mapjes stopt, met in die mapjes het artwork van die CD.
En als je geen hele CD's wilt opslaan, zul je voor elk nummer een mapje moeten maken...
escape