Ja, dat kan. Hier zijn een paar manieren waarop je Fortnite kunt versnellen.

1. Zet de instellingen voor videokwaliteit op laag
Als je trage Fortnite-game een probleem wordt, kun je het gemakkelijkst beginnen met het verlagen van de videografische instellingen. Het spel ziet er misschien niet zo goed uit, maar het zal veel sneller presteren. In sommige gevallen kan het verlagen van je grafische weergave het zelfs gemakkelijker maken om vijanden op de kaart te spotten, dankzij minder details in de beelden.

2. Zet de audiokwaliteit op laag
Het lijkt misschien vreemd om te proberen Fortnite te versnellen door de kwaliteit van de audio te verlagen, maar er is een reden waarom het kan helpen. De audio wordt verwerkt door de CPU, die al druk bezig is om alles weer te geven wat je op het scherm ziet, laat staan hoort. Door de audiokwaliteit laag in te stellen, geeft u de CPU en harde schijf meer bandbreedte om al het andere te achterhalen.
Je zou geen groot verschil moeten merken in de kwaliteit van audio in de echte wereld, tenzij je toevallig hoogwaardige hoofdtelefoons of luidsprekers gebruikt.

3. Speel op volledig scherm
Veel Fortnite-spelers spelen het liefst in de venstermodus, zodat ze andere taken kunnen uitvoeren terwijl ze wachten tot de kaart is geladen, tot de volgende wedstrijd 100 spelers heeft gevonden of tot hun vrienden zonder hen klaar zijn. Het spelen van de game in de venstermodus kan macOS er echter soms toe brengen de hardwarebronnen gelijkmatiger over andere applicaties te verdelen, in plaats van die kracht aan Fortnite te besteden.

4. Maak RAM en andere verwijderbare ruimte vrij
Fortnite heeft tal van opties in het menu Instellingen om je te helpen de FPS en prestaties te optimaliseren. Er zijn echter veel tips, tweaks en fixes buiten de game in macOS die kunnen helpen Fortnite en je andere favoriete games en apps ook te versnellen.
Als de Mac bijvoorbeeld al een tijdje aan staat, kan je RAM-geheugen vol raken, waardoor alle nieuwe acties langer duren dan zou moeten. Op dezelfde manier houdt je besturingssysteem een grote hoeveelheid verwijderbare ruimte bezet, wat betekent dat Fortnite het niet kan gebruiken om de gameplay te versnellen.
Gelukkig heb je maar één tool nodig om beide te repareren: CleanMyMac X. Zo doe je het:
- Download CleanMyMac X
https://macpaw.com/nl/cleanmymac
- Zoek onder Snelheid: Onderhoud en klik op Alle taken weergeven
- Vink aan: RAM vrijmaken aan en verwijderbare ruimte vrijmaken ➙ Uitvoeren
SimonV