voor je tomtom niet nee..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hier: http://www.travelportal.info/nl/afrika/marokko/landkaarten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het voor jouw tomtom is, dan zal je er zeer waarschijnlijk voor moeten betalen om de tomtom up to date te maken/uit te breiden met kaarten.

misschien kan je ze vinden via sites als downarchive (gratis)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+ voor de min.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
thanks!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De minkukel is ook weer bezig, van mij +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
thanks.... zou graag willen weten wie die minkukel is, dan kan die gemeld worden. bah bah. zo verziek je wel een sfeer op GV.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja die minkukel is wel een held om geen uitleg te geven, gggrrrr.
Ik gebruik tegenwoordig een nokia (n97) in plaats van mn tomtom. (kaart is wat verouderd)

Met een nokia heb je gratis nav en dus ook alle kaarten gratis en actueel. Ik gebruik de nokia zonder simkaart. Dat is geen enkel probleem.

Het enige minpunt is de gps in de nokia. Doordat de nokia wat verder in de auto zit is de ontvangst minder. (Gelukkig hat ik nog een bluetooth gps. Die combinatie werkt ideaal!)

http://maps.nokia.com/services-and-apps/ovi-maps