Waarom mag ik in Excel een tabblad niet als "overzicht" benoemen?

Ik krijg dan de melding "De naam revisieoverzicht is gereserveerd". Echter is dat niet dezelfde naam als "overzicht". Is er een manier om dit te omzeilen?

Thecis
3 jaar geleden
in: Software
9.1K
Amadea
3 jaar geleden
Dan zou ik een synoniem gebruiken. Bijvoorbeeld rapportage, resume of totaalbeeld.
Thecis
3 jaar geleden
@Amadea
Een workaround is niet zo moeilijk. Maar het is me een raadsel waarom er gereserveerde namen zijn voor zoiets als "overzicht" voor een spreadsheet programma!

Het beste antwoord

Er zijn namen die je niet kunt gebruiken omdat deze al door het programma zelf worden gebruikt en tot verwarring zouden kunnen leiden.
De melding dat revisieoverzicht al gereserveerd is, klopt al jaren niet. Bedoeld wordt dat ‘overzicht’ al gereserveerd is. Het woord revisie is niet gereserveerd.
Als je een spatie achter “overzicht ” zet of “-overzicht-” typt, wordt het woord wel geaccepteerd.
SimonV
3 jaar geleden
Thecis
3 jaar geleden
het is me een raadsel waarom er gereserveerde namen zijn voor zoiets als "overzicht" voor een spreadsheet programma!