Kan ik windows 10 op een playstation 4 zetten?

Ik heb sinds 2 à 3 jaar een playstation 4 slim, maar vanwege school gebruik ik hem heel weinig.
Ik wil hem niet verkopen.
Maar is het mogelijk om Windows 10 op de Playstation 4 te zetten of niet?
Ik denk hieraan, omdat ik naast een laptop (voor school) ook een eigen computer of laptop wil voor games etc.
Maar ik heb geen geld voor een nieuwe pc of laptop, want ik ben aan het sparen voor een smartwatch.
Dus leek het mij handig om te weten of het mogelijk is om Windows 10 op mijn playstation 4 te zetten.

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Software
3.4K
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Windows gaat niet lukken, er zijn op verouderde PS4 firmwareversies wel eens exploits waardoor je Linux kan installeren, maar ik gok dat jouw PS4 geüpdatet is.

Antwoorden (1)

Ja, dat is mogelijk. Het is echter een hoop werk, want dat kun je niet ''officieel'' doen.
Ik zou het niet aanraden, aangezien het schade kan aanrichten aan je PS4.
Je zou dan het PS4 besturingssysteem moeten verwijderen en dat is heel risicovol.
Naar mijn mening is het het niet waard. Voor hulp kun je heel veel video's vinden op YouTube.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Oke, dan laat ik hem uitstaan en op de plek laten staan waar die staat