is er software waarbij je tekeningetjes kan maken op een pdf document?

ik ben opzoek naar software voor windows waarbij ik op mijn touchmonitor tekningentjes kan maken over mijn pdf files heen. het is van groot belang dat ik ze rechtstreeks kan importeren, notitities/aantekeningen in het document kan maken, en ze vervolgens ook weer kan opslaan
oja, een belangrijke toevoeging; het moet een gratis programma zijn of opensource of iets dergelijks

5 jaar geleden
in: Software
1.3K

Antwoorden (1)

Pdfelement kan je misschien proberen: https://pdf.wondershare.com/pdfelement