Hoe kan je de achtergronden van Photo Booth goed krijgen?

Als ik met Photo Booth een foto wil maken met een achtergrond, gaat ie raar doen.
Er komen een soort van vlekken gezicht op.
Hoe kan ik dit oplossen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Dichtbij de camera gaan zitten, alle bewegende voorwerpen uit je beeld verwijderen (ook schaduwen enz.) en zelf heel stil gaan zitten.
De achtergrond kan nooit perfect aansluiten. Dat kan alleen met knippen en plakken in bijvoorbeeld Photoshop.

Het is meer als extraatje toegevoegd aan PhotoBooth. Het is leuk, werkt redelijk en je kunt er goed en leuk mee experimenteren.

(Heb bijvoorbeeld ooit een foto gemaakt dat ik met mijn mond open onder een waterval hing. Zag er wel grappig uit.)