Een inventarisatie systeem?

Hallo, ik zoek een inventarisatie systeem (gratis) die als android app werkt. Het moet de volgende dingen kunnen:

- ik moet verschillende locaties (40) kunnen invoeren
- in die locaties wil ik aan kunnen geven wat voor soort lampen er hangen, welke hang en sluitwerk er in zit etc eventueel als dit kan met fotos erbij.
- ook moet ik per locatie een adres in kunnen voeren

Ik hoop dat er zo een app bestaat!

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Software
1.6K
Ritsuka
6 jaar geleden
Weet of dat allemaal gratis kan in een app
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Filemaker is mogelijkheid, is verre van gratis, maar helemaal naar je hand te zetten en via de webserver plugin ook op Android of iOS te draaien.

Het beste antwoord

De database app van Momento (gratis en voor Android) lijkt mij een goede mogelijkheid. Je kunt er ook foto's in kwijt.
Vergt zo op het eerste gezicht wel wat uitzoektijd.

Succes.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Dit is precies wat ik zocht! Bedankt!!