Met welke software kan ik een mooi verslag maken?

ik moet binnenkort mijn profielwerkstuk inleveren, en ik wil dit graag op een erg originele en mooie manier doen. met welke software kan ik een heel mooi verslag maken (qua uiterlijk en design, dit telt 20% mee).

ik heb het dan niet over word of pages, die standaarddesigns ben ik echt zat :) haha

Toegevoegd na 6 minuten:
Het moet er een beetje uitzien als een boekvorm, zoals een lesboek van geschiedenis; hier en daar tekst, veel bronnen/foto's maar dan met een erg mooi design.

ik wil hem waarschijnlijk ook als boek laten drukken (1 oplage natuurlijk)

6 jaar geleden
in: Software
4.6K
Amadea
6 jaar geleden
Er staat nergens dat je in Word een standaarddesign moet gebruiken, je kunt zelf geheel vrij een ander design ontwerpen...
macuser2000
6 jaar geleden
ja dat snap ik ook wel, maar ik ben op zoek naar een programma, dat sjablonen heeft die mooier zijn dan die van office. ik heb de tijd en het geduld er niet voor om een zelf een sjabloon te ontwerpen
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Je kunt natuurlijk 1 keer een sjabloon maken in word met tekstvakken en afbeeldingen waarmee je vrij ver kunt komen. 1 keer een beetje extra werk, maar je houdt er wel iets moois aan over. Anders kun je ook nog altijd InDesign van adobe proberen, maar dan blijf je hetzelfde probleem houden. Misschien eens googlen op handige word templates daarvoor?

Antwoorden (1)

Je kan het via Prezi doen. Zo maak ik powerpoints.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Een verslag is geen presentatie