In Excel wil ik dat 'geen waarde' niet in de Grafiek als '0' komt. Hoe doe ik dit?

De grafiek gaat aan het eind omlaag, dit wil ik niet. Ik wil dat hij de waarden laat zien die meer dan 0 zijn. In de cellen die voor de grafiek gebruikt worden staan formules. Als hier niets uitkomt staat er een streepje.
Ik heb in de gegevens van de grafiek bij de knop 'Verborgen en lege cellen' alle opties al geprobeerd (Lege cellen weergeven als: Openingen, Nul, Gegevenspunten verbinden met lijn'). Dit maakt geen verschil.

Picture for question
6 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Om ervoor te zorgen dat 'geen waarde' niet als '0' wordt weergegeven in een Grafiek in Excel, kun je de optie 'lege cellen als' selecteren in de Grafiekopties. Hier kun je aangeven dat lege cellen als 'lege waarde' of 'niet weergeven' worden weergegeven.
Bronnen:
een maand geleden