Hoe kan ik mijn iphone fotos naar mijn pc halen?

Hallo,

Mijn iphone wordt zowel in itunes als in windows verkenner niet weergegeven. Hoe los ik dit op? Een harde reset van de Iphone is niet mogelijk, en ik heb geen reservekopie..

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Als de iPhone niet verschijnt als "drive" waarop je de foto’s er vanaf kan kopiëren dan heb je een probleem met iTunes. Sommige virusscanneren verhinderen de iTunes helper die als proces hoort te draaien op je PC de iPhone correct te laten weergeven in Windows/verkenner. Probeer anders een andere machine, anders rest je niets dan al je foto’s vanuit je iPhone naar jezelf te mailen.