Na een update van Windows 10 ben ik mijn mailicoontje kwijt op mijn laptop. Hij zit er wel maar ik zie hem niet. Hoe kan ik dit wijzigen?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Software
1.3K

Antwoorden (1)

je gaat helemaal linksonder in de hoek daar klik je op en dan zoek je naar je mail bv. outlook en dan sleep je het icoontje als je het hebt gevonden naar je taakbalk houd je hem erop en laat dan los dan istie aan je taakbalk gekoppeld