Hoe zet je formules in de grafische rekenmachine ti 84 pus?

Ik weet alleen nog dat je op prgm (program) moest klikken en dan op new en dan kun je de formules etc invullen. Alleen als ik nu op prgm klik krijg ik beeld met de tekst:
programs have been disabled
Link- receive L1 (or any file) to restore
Press any key

En als ik dan op L1 of een andere knop klik krijg ik dit er voor:
Exec Edit
Als ik op een van die dingen klik ga ik gewoon weer naar het startscherm

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Software
11.1K

Antwoorden (1)

Door op 'y=' te drukken (links bovenin) kom je bij het scherm waar je formules kan invoeren.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Dat bedoelde ik niet maar toch bedankt :). Ik bedoelde namelijk hoe je formules in een soort notitieblok kunt zetten zodat je ze kunt teruglezen tijdens een toets bijv.