Ik wil op skype inloggen, lukt niet omdat er staat ''Schijf vol'' Wat moet ik nu doen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Ruim je geschiedenis, cookies, favorieten etc. eens op.

Dit komt omdat je pc geen voldoende geheugen heeft wis aantal dingen en probeer opnieuw

Draai eens ccleaner, gratis te downloaden van het net en normaal werkt alles dan weer perfect.

Ik zou eens kijken of je 'c' schijf idd vol is. Aan te raden is om toch zeker 1 gig vrije ruimte te hebben

Kan je een beetje engels, post je vraag dan hier: http://forum.skype.com/topic/33424-heavy-hard-disk-load/ Dit kan je doen: "I unchecked the option that port 80 should be used. In the mean time I also changed to Version 1.3.0.66. " Dus zet géén vinkje voor "poort 80 moet gebruikt worden" én gebruik de laatste nieuwe versie!

Als je "Schijf vol" melding krijgt dan betekent het de skype niet genoeg resouce (memory/geheugen) heeft om op te starten je intern geheugen die het gebruikt voldoet niet dus gebruikt het je harde schijf als hier ook niet genoeg ruimte op vrij is om te gebruiken krijg je melding schijf is vol verwijder dus data van je c (als skype daar staat) schijf of uninstal programma's alleen een crap cleaner draaien zal waarschinelijk niet afdoende zijn enkele gbites vrijhouden op je c schijf is wel verstandig aangezien programma's die ruimte gebruiken als het ram intern geheugen vol is.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100