wie weet hoe je chinese windows XP naast de Nederlandse XP kan instaleren

Toegevoegd na 6 dagen:
en hoe krijg ik het dan op het andere gedeelte van mijn harde schijf.Mijn harde schijf is B en C

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (4)

duoboot of virtualPC zijn mogelijkheden om dit te bereiken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat doe je door eerst de engelse erop te zetten en dan de mui erop te zetten, vervolgens alle talen die je graag erop wil erbij te zetten en dan kun je booten in elke taal die je hebt... Ook Chinees.

MUI is multiLingual Users Interface.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ga er vanuit dat je de Nederlands XP al hebt geïnstalleerd. Het enige wat je nu moet doen is zorgen dat er een partitie vrij is (minimaal 15GB als het even kan) waarop de Chinese XP geïnstalleerd kan worden.

Als je Chinese XP installatiedisc in je PC stopt kan je tijdens de installatie aangeven dat je hem op de (aangemaakte) andere partitie wilt installeren (dus NIET op de partitie waar je huidige XP op staat!!) en de rest spreekt voor zich. En tijdens het opstarten kan je voortaan kiezen tussen je NL of je Chinese XP.

Succes ermee en PM me maar als het niet lukt!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt meerdere mogelijkheden maar ik zou kiezen voor het chinese talenpakket welke je als update kunt downloaden door hem te selecteren.