Hoe/waar kan ik bij Microsoft aangeven, dat ik een achtergrondfoto niet 'leuk' vind?

Als ik mijn laptop open, krijg ik een achtergrondfoto te zien. Meestal wordt me gevraagd of ik het wel of geen leuke foto vind en dan houden ze daar rekening mee. Eén foto blijft echter terugkomen en juist die foto vind ik vreselijk (deprimerend).

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Software
1.4K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Vreemd verhaal nog nooit die vraag gehad.. Maar je kan gewoon helemaal zelf bepalen welke bureaubladachtergrond je wil. Of welke serie. Rechtetmuisklik op bureaubladachtergrond
Persoonlijke voorkeuren.
Achtergrond.
Uit mijn hoofd
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Bij opstarten krijg ik altijd eerst foto's van Microsoft te zien (vaak best mooie). Je kent ze wel: zeegezichten, dieren, mooie plaatjes. Pas daarna kan ik inderdaad ook mijn eigen voorkeuren instellen. Dat doe ik ook. Het gaat me om die afbeeldingen bij het opstarten.
TurfGraver
6 jaar geleden
Zie hier:
https://www.microsoft.com/nl-nl/overnederland/contact.aspx
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
@Turfgraver :D
Microsoft: "Nee, snappen we mevrouw amarie, in de volgende update halen we dat plaatje wel weg"

Antwoorden (1)

Windowsknop
(tik in) "Instellingen" (enter)
Vergrendelingsscherm

Hier kan je kiezen wat je wil of zelf je eigen afbeeldingen kiezen.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
SimonV
6 jaar geleden
Kun je daar ook aangeven dat je één foto NIET wilt zien? https://www.pcleek.com/tips/tips-voor-windows/1918-windows-10-het-vergrendelingsscherm-personaliseren
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Kijk, dáár kan ik wat mee, SimonV. Super bedankt!