word bestand maken van muzieklijst?

Vorig jaar heb ik van een groot muziekbestand lijsten gemaakt die ik,via word bewerking, heb afgedrukt. Helaas ben ik vergeten hoe ik dat heb gedaan. Het was i.i.g. geen dos [cmd] opdracht. ik had "iets "makkelijks gelezen in het blad CI, ook dat artikel kan ik niet meer vinden. Ik meen me te herinneren dat ik DRIVE-Z ervoor heb gebruikt, alleen dat progje is ook van internet verdwenen. Wie kan mij helpen..?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Software
Amadea
7 jaar geleden
Bedoel je als Etiketten? Dan heb je de muziekgegevens in een Excelbestand staan en dat kun je via Verzendlijsten in Word importeren.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Amadea...Nee, ik heb en weet niks met excel...ik heb van al mijn artiesten en titels lijsten gemaakt. Ik weet me nog te herinneren dat ik alle nrs in 1x kon selecteren en kopiëren in WORD, 2 kolommen gemaakt en afgedrukt... maar hoe of met welk prog weet ik niet meer.
BarendV
7 jaar geleden
Gevonden. http://www.snapfiles.com/downloads/drivez/dldrivez.html
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
BarendV Bedankt....ga vanavond proberen...laat weten als het is gelukt!
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
BarendV Geweldig Bedankt met de link...wat is het toch een verpletterend eenvoudig programmaatje...zoooo blij mee, ik kon het niet vinden , gelukkig jij wel !!
ik wist het, mijn geheugen laat me nog niet in de steek [70 jaar]
VRAAG BEANTWOORD.

Het beste antwoord

Bijgaand de download link naar DriveZ. Succes ermee. Het is inderdaad retehandig.