Waar kan ik een barcode scanner downloaden voor mijn Samsung Jet?

Ik wil graag een barcode scanner installeren voor mijn mobiel,en ik heb er al verschillende geprobeerd,maar deze werken allemaal niet.Wie o wie kan me helpen?Nogmaals...het moet een scanner zijn voor de Samsung Jet.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

AWM
13 jaar geleden
ik zal je gelijk uit de dromen helpen er bestaan geen barcode scanners voor een mobiel die je kan installeren het is allemaal geld klopperij dus ik zeg zoek niet verder want het zinloos en het die onzin kost allemaal geld en het werkt echt totaal niet