Hoer zorg ik er in de toekomst voor dat ik niet overal opnieuw hoef in te loggen als ik CCleaner heb gebruikt?

Ik had CCleaner in Windows 7 op mijn pc maar in Windows 10 blijkt hij er niet meer te zijn. Ik heb hem dus daarnet opnieuw gedownload en gebruikt. Nu moet ik overal opnieuw inloggen en van sommige sites weet ik mijn wachtwoord niet meer. Dat is vervelend. Wat moet ik de volgende keer aan- of juist uitvinken zodat dit niet meer gebeurt?

7 jaar geleden
in: Software
1K

Antwoorden (2)

De vinkjes uitzetten voor 'Bewaarde formuliergegevens' (of Geschiedenis voor AutoAanvullen) en 'Opgeslagen wachtwoorden'. Als je meerdere browsers gebruikt doe je dat bij elke browser opnieuw.
Amadea
7 jaar geleden
jodyenboyke
7 jaar geleden
Nou, bij mij werkt dat niet. Vinkje staat echt uit...
Amadea
7 jaar geleden
Wat raar, bij mij gaat het uitstekend. De hele geschiedenis wordt gewist, maar de wachtwoorden en ingevulde formuliertjes blijven onthouden.
Mijn methode is:
Start Ccleaner -> Opties -> Cookies.
Selecteer daar de cookies die je wilt behouden.
De volgende keer dat je cookies verwijdert met Ccleaner, hoef je niet opnieuw in te loggen op veel bezochte sites.

Omdat je uit een gigantische lijst cookies zult moeten kiezen, kun je:
- eerst alle cookies verwijderen met Ccleaner.
- daarna inloggen op de sites die je vaak bezoekt.
- daarna via Ccleaner -> Opties -> Cookies uit een kleiner overzicht de cookies kiezen die je wilt behouden.
SimonV