Kan je updates van de iPad verwijderen?

Mijn kleinzoon heeft namelijk onze iPad 2 gebruikt en heeft IOS 5 verwijderd en nu IOS 9.1.3 geïnstaleerd. IPad werkt hierdoor erg slecht, extreem traag en crasht continu. Bij de verkoop hadden ze gezegd zo min mogelijk te updaten.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Dan kan ik hem waarschijnlijk weg gooien.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Bestaat er helemaal geen mogelijkheid in? Ergens op aansluiten.
macuser2000
7 jaar geleden
dit kan wel, maar is gigantisch veel werk. je moet namelijk wel ooit een reservekopie met ios 5 hebben gemaakt, vervolgens kun je hem met de zogenoemde SHSH blobs terugzetten.
als je kijkt op youtube naar how to downgrade from ios 9 to ios 5/6/7, kom je een heel eind.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Wordt er niet echt wijs uit op youtube
macuser2000
7 jaar geleden
pietervanveen, kijk hier maar eens naar, misschien kan dit je helpen https://www.youtube.com/watch?v=WRvhCGF9RTI
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Het kan zeker, maar foto's en bestanden op de iPad worden verloren. Als je zelf geen flauw idee hebt hoe je het moet doen, en als je er met een filmpje niet uitkomt raad ik je toch aan om het iemand te laten doen.

Antwoorden (2)

Het is niet mogelijk om de iPad terugtezetten naar iOS 5.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
je moet dan alleen wel even wachten tot de jailbreak voor ios 9.3.1 uit is gekomen
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Met een jailbreak kan je alsnog niet downgraden....
macuser2000
7 jaar geleden
zeker weten wel, zelf nog gedaan jaar of drie terug met ipod van 6 naar 5
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Van 6 naar 5 lukte toen nog wel, maar van 9.3.1 naar een lagere versie gaat niet lukken.