Gebruik hiervoor InPrivate-navigatie van Edge.
Dan word je geschiedenis niet opgeslagen.
Een computerexpert is echter wel in staat je geschiedenis weer op te duikelen, heel veilig is Edge wat dat betreft dus niet.

Je kunt InPrivate-navigatie direct starten via de drie stipjes rechtsboven of door op Ctrl+Shift+P te drukken. Edge start vervolgens een nieuwe browsersessie die geen gegevens bewaart over de bezochte internetpagina's of uitgevoerde zoekopdrachten. De InPrivate-navigatiesessie wordt afgesloten zodra je het browservenster afsluit.

Toegevoegd na 3 minuten:
Er bestaat dus helaas geen instelling waarmee je voor altijd je geschiedenis uitzet.
SimonV
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
jammer dat edge geen knop heeft om de geschiedenis uit te zetten. Maar bedankt voor het antwoord