hoe kan je hd films streamen naar chromecast 2?

Ik wil mijn hd films die ik download streamen van mijn laptop naar mijn chromecast 2. Ik wil formaten streamen als mkv,avi, mp4. Weet iemand hoe ik dit kan streamen van mijn laptop naar mijn chromecast 2?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Software
1.5K

Antwoorden (2)

Dat kan met Plex in combinatie met Google Chrome. Installeer Plex op je laptop, en open die met Chrome. Vanuit daar kun je je films streamen naar je Chromecast.
bamibal
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Wordt er formaat met Plex ondersteund en is het gratis? Dankjewel voor het antwoord!
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
En kan dat ook als je je films op een externe harde schijf hebt staan?
Een plugin voor de Chrome browser die ook goed werkt en erg eenvoudig te gebruiken is, is Videostream for Chromecast.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Wordt elk formaat ondersteund wat ik in de vraag had gesteld?