Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kun in outlook 2010 een afbeelding plakken in je e-mailbericht net als een handtekening ?

Als ik op nieuw emailbericht druk om een nieuw bericht te gaan versturen is mijn handtekening ingevoegd maar ik heb geen foto rechts in het lint staan,zoals op mijn visitekaartje dit moet je kunnen instellen dat dit wel kan wie weet hoe ?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Software
3.1K
Amadea
8 jaar geleden
Omdat ik geen Outlook 2010 gebruik maar Windows Live Mail even als reactie: het staat bij mij onder Opties bij Opstellen en dan bij Visitekaartjes. "Mijn visitekaartje toevoegen bij het maken van nieuwe berichten". Wie weet helpt dit toch om jou het te laten vinden in Outlook 2010.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Open een nieuw bericht, ga naar het tabblad Bericht en klik in de groep Toevoegen achtereenvolgens op Handtekening en op Handtekeningen.
Klik op de handtekening die je wilt wijzigen op het tabblad E-mailhandtekening
(of klik op Nieuw op het tabblad E-mailhandtekening. Type een naam voor de handtekening en klik vervolgens op OK).
Typ in het vak Handtekening bewerken de tekst die je in de handtekening wilt opnemen.
Klik op Afbeelding invoegen. Blader naar een afbeelding, klik erop om deze te selecteren en klik op OK. De algemene bestandsindeling voor afbeeldingen opnemen is .bmp, .gif, .jpg en .png.
(Lees meer...)
SimonV
8 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding