(hoe) kan ik ook microsoft Word op mijn macbook air krijgen?

Ik heb al microsoft Word op mijn PC, maar heb onlangs een macbook air aangeschaft. Hoe kan ik ook Word op mijn macbook air krijgen zonder er apart voor te betalen, aangezien ik al een pakket heb waar ik voor betaald heb?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Software
2.1K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
 Pages is een goede en gratis alternatief voor Word van .
Misschien dat je dat kan proberen?
ronron1212
8 jaar geleden
Word voor een pc is iets anders dan voor een mac.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
ik zal voor op de mac open office (http://www.openoffice.org/nl/ )gaan gebruiken werkt beter dan de microsoft office pakket , spreek ik uit ervaring.

Antwoorden (1)

Je hebt betaald voor een licentie op een PC, niet voor op een Mac. Wil je office ook op je Mac hebben dan zal je die versie moeten aanschaffen en dat is helaas nu eenmaal niet gratis