Hoe stel ik de juiste instellingen in Crashplan?

Ik ben druk bezig om mijn computers te back-uppen met Crashplan. Ik heb alles kunnen instellen zoals ik het wil. Maar 1 ding snap ik niet, en daarbij vraag ik jullie uitleg.

Crashplan houdt versies van het bestand bij die gewijzigd zijn. En ik wil dat de gewijzigde bestanden tot 90 dagen terug beschikbaar moeten zijn. Ik heb hieronder een screenshot gemaakt van de instelling, wat ik denk dat het goed is. Maar wil het dus graag zeker weten.

Picture for question
8 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Om de juiste instellingen in Crashplan in te stellen, moet je eerst de software downloaden en installeren. Daarna kun je de instellingen aanpassen in het instellingenmenu. Je kunt ook de handleiding van Crashplan raadplegen voor meer informatie over het instellen van de juiste instellingen.
Bronnen:
4 maanden geleden