Hoe download je windows 8 op je windows vista computer?

Daarnaast zou ik ook graag mijn Sims 4 en Roller Coaster Tycoon opgeslagen spellen willen behouden. Ik heb op bol.com een product gevonden http://www.bol.com/nl/p/windows-8-1-professional-directe-download/9200000031754964/ voor 41 euro nogwat, zou dit kunnen werken? En wordt mijn computer hierdoor niet trager? Ik vind het niet erg als mijn word bestanden en/of foto's weg zijn, maar wel mijn opgeslagen spellen. Danku voor de hulp!

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Windows is via de MS site te downloaden. Van Bol krijg je alleen de code. Kies goed de juiste versie. 64 bits

http://windows.microsoft.com/nl-NL/windows-8/create-reset-refresh-media

Klik op de knop medium maken en gebruik die tool om een DVD of USB-stick te creëren.

Savegames moet je per game vinden op je harde schijf OF als ze online worden bijgehouden (sommige games op STEAM of Origin) dan hoef je niks te doen.

Toegevoegd na 58 minuten:
Alle bestanden kan je bewaren, gewoon even op een exterene hardeschijf zetten!