Hoe speel ik filmpjes af die op een usb stick staan die zijn over gezet van telefoon?

Ik heb mijn foto + video bestanden van mijn telefoon over gezet naar de laptop. Ik kan wel al mijn foto's bekijken maar ik kan geen video's afspelen? terwijl er wel bij staat dat het een movie bestand is.
Het ligt niet aan mijn laptop want op een andere laptop lukt het ook niet :(

Iemand die me kan helpen? Je zou me er heel blij mee maken.

Toegevoegd na 4 minuten:
Als ik de video wil openen krijg ik: kan het bestand niet openen. Het bestand is eventueel beschadigd of gebruikt een codec die niet wordt ondersteund?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Software
4K

Antwoorden (1)

Download en installeer vlc die kan alle video bestanden wel afspelen

http://www.videolan.org/vlc/