Hoe stel ik in op de MAC dat personen mij geen skypeverzoek kunnen sturen?

Ik krijg verzoeken/uitnodigingen via skype die ik helemaal niet wil. Kan je instellen dat ze jou niet toe kunnen voegen, maar jij alleen hun? En zo ja, hoe?

Weet jij het antwoord?

/2500

https://support.skype.com/en/faq/FA140/how-do-i-manage-my-privacy-settings-in-skype-for-windows-desktop?q=request Je kunt inkomende vriendschapsverzoeken helaas niet volledig blokkeren, maar je kunt wel via de privacy instellingen zeggen dat mensen niet met je kunnen bellen/chatten als ze niet in je vriendenlijst staan. Klik in de menubalk op Skype -> Privacy Zet onder Privacy settings: - de optie 'allow calls from' op 'people in my Contact list only' - de optie 'Automatically receive video share screens with' op 'people in my Contact list only' of 'no one'. - de optie 'Allow IMs from' op 'people in my Contact list only' - het vinkje uit bij 'Allow Microsoft targeted ads, including use of Skype profile and gender' Toegevoegd na 2 minuten: Op de link die ik bij het antwoord heb geplaatst zie je ook nog wat plaatjes erbij.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100