Hoe stel ik in op de MAC dat personen mij geen skypeverzoek kunnen sturen?

Ik krijg verzoeken/uitnodigingen via skype die ik helemaal niet wil. Kan je instellen dat ze jou niet toe kunnen voegen, maar jij alleen hun? En zo ja, hoe?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

https://support.skype.com/en/faq/FA140/how-do-i-manage-my-privacy-settings-in-skype-for-windows-desktop?q=request

Je kunt inkomende vriendschapsverzoeken helaas niet volledig blokkeren, maar je kunt wel via de privacy instellingen zeggen dat mensen niet met je kunnen bellen/chatten als ze niet in je vriendenlijst staan.

Klik in de menubalk op Skype -> Privacy
Zet onder Privacy settings:
- de optie 'allow calls from' op 'people in my Contact list only'
- de optie 'Automatically receive video share screens with' op 'people in my Contact list only' of 'no one'.
- de optie 'Allow IMs from' op 'people in my Contact list only'
- het vinkje uit bij 'Allow Microsoft targeted ads, including use of Skype profile and gender'

Toegevoegd na 2 minuten:
Op de link die ik bij het antwoord heb geplaatst zie je ook nog wat plaatjes erbij.
Ritsuka