Hoe werkt de beveiliging van paypal en kan ik die ook kopen voor mijn site?

Weet iemand de naam van de software en hoe de beveiliging werkt en of deze ook te koop is voor elk bedrijf in Nederland.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Software
Erna55
8 jaar geleden
De gegevens over de beveiliging worden niet vrijgegeven. Dit om veiligheidsredenen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Je kan die beveiliging niet zomaar 'kopen' je moet je site gewoon beschermen tegen indringers het is niet even een abbonement afsluiten op een virusscanner
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Die beveiliging zou geen beveiliging meer zijn als ze hem prijs zouden geven. :-)
Je kunt echter wel de techniek van PayPal gebruiken om betalingen op je site te integreren. Hier zijn veel plugins voor. Ook voor Jomla en Wordpress. Succes!

Het beste antwoord

De beveiliging van PayPal kent vele 'lagen'. Net als bij andere banken heeft PayPal een enorm team van ontwikkelaars dat werkt aan de beveiliging van haar diensten. Dit gaat deels via technologie van derden. Denk aan de aanschaf van SSL certificaten e.d. en interne virus scanners. Daarnaast ontwikkelt het team intern allerlei software om indringers te detecteren. Denk aan het analyseren van het aankoopgedrag van gebruikers. Verder moet je nog denken aan archivering en back-up systemen.

Met andere woorden, PayPal neemt niet ergens een standaard pakketje af, maar zal ook niet alles in-house ontwikkelen. Wil je dezelfde beveiliging zal je zelf een team moeten opbouwen en aan het ontwikkelen moeten zetten.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
dank !