Hoe maak ik deze box in powerpoint?

Ik wil graag een box toevoegen waarin de gebruiker uit 6 elementen kan kiezen om toe te voegen (insert table, chart, smartart, picture, clipart, media clip) De box is helaas niet kopieerbaar.

Zie bijlage.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Je kunt deze box niet op een dia toevoegen. Hij moet op het dia-ontwerp neergezet worden.

Weet je zeker dat het niet een kwestie is van de juiste dia-indeling kiezen? Dit doe je via het tabblad 'Home' en de knop 'Layout'. Wanneer de indeling daar niet is, kun je 'm aan het design toevoegen:
- Klik op het tabblad 'View' en selecteer 'Slide Master'
- Voeg een indeling toe via 'Insert Layout'
- Voeg het contentvak toe via de knop 'Insert Placeholder'
- Sluit de 'Master View' en selecteer de nieuwe indeling voor je dia.