met welke (liefst gratis) app of programma kan ik het scherm van mijn iPad opnemen met de bijbehorende klanken?

hallo,
ik zoek een app of programma waarmee ik het scherm van mijn iPad kan opnemen met de bijbehorende geluiden (niet de geluiden die via de microfoon binnenkomen maar de geluiden van de apps zelf).
het liefste zou ik dit zonder Jailbreak willen aangezien mijn iPad nog niet zo oud is (3 maanden ongeveer) en ik het risico niet wil nemen...

alvast bedankt!

Toegevoegd na 1 uur:
Quicktime player werkt niet...

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Ga naar http://iemulators.com en druk op apps, dan scrollen je tot je Shou ziet en druk je erop. Dan scrollen je tot je install ziet en druk je erop. Nu zie jeeen blauw venster, druk op installeer. Met deze app kun je recorden