Word: hoe kun je volgorde van items in lint wijzigen?

bovenaan staan de tabs Start, invoegen enz.
daaronder de verschillend items.
ik zit met probleem met Invoegen (bij OneNote) eerst stond Koppeingen links, na een crash staat dit helemaal rechts in de balk. hoe kan ik dit terugzetten?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Klik met je rechter muisknop op een willekeurige plek in het Lint. Er verschijnt dan een klein menuutje. Kies uit dat menuutje de optie "Het lint aanpassen...".

Cryofiel
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
kort maar krachtig!